יש לתאם הגעה מראש!

ימי כיף לעובדים

אירועים מיוחדים לא אמורים להיות משהו יבש

לא משנה אם אתם מתכננים יום גיבוש של מחלקה או חברה, או יום כיף לעובדים, למנהלים ולקבוצות – אצלנו הוא בטח לא יהיה מייבש. LAKE TLV – מזמין אתכם לתת טוויסט אקסטרימי , סטייליסטי ומרענן ליום גיבוש עובדים שלכם.

חבילת האירוח השלמה שלנו לארגונים מהווה פתרון נהדר ליום גיבוש חברה. כמו כן המקום מארח אירועים בין-לאומיים בשטח רחב ידיים שיכול להכיל משתתפים רבים באירוע חברה – עד 500 איש. מצד שני, מתחם האירועים שלנו מציע שלווה ופרטיות המתאימות גם לאירועים פרטיים של 5 אנשים.

LAKE TLV מציע מגוון פעילויות מים מדליקות, אבל האטרקציה המיוחדת שלכם היא מתקן סקי המים בכבלים, ספורט מאתגר ומהנה, המתאים לכולם, מגיל 7 ועד 70, ואינו מחייב ידע מוקדם או מיומנות ספורטיבית כדי ליהנות בטירוף! מדריכים מנוסים יספקו לכם ציוד מעולה וילמדו אותכם לגלוש. ואם תרצו – גולשי wakeboard (וויקבורד) ידהימו אתכם במופע גלישה מטורף של פעלולים עוצרי נשימה המבוצעים ברמה הגבוהה ביותר.

גם במתחם האירוח יחכו לכם מגוון פינוקים:

אזורי ישיבה
וצ'ילאאוט מוצלים

רחבת
ריקודים

קייטרינג
משובח

בר שתייה
קלה ואלכוהול

מערכות
הגברה ותאורה

מדשאות, קייטרינג משובח, פינות ישיבה נוחות, אוהל ענק המספק צל למנוחה, עמדת הדרכה, שירותי אבטחה, הצלה ועזרה ראשונה, עמדות מסאז', ג'קוזי נייד, מוסיקת רקע ומגוון פעילויות חופשיות כמו כדור-רגל, שש-בש, מטקות, הליכה על חבל, טרמפולינה, אופניים, יוגה, ועוד.
נוכל גם לספק לכם D.J ותאורת מסיבות שיהפכו את אירוע החברה שלכם לחגיגת ריקודים.

LAKE TLV מעמיד לרשותכם עובדי במה שיסייעו בהקמה ובפירוק וכן איש ניקיון. וכמובן, לכל דבר ועניין עומד לרשותכם מנהל אירוע מנוסה. המקום פועל ברישיון, מבוטח ומציע חנייה חופשית בשפע.

הבטיחו לעצמכם עכשיו תאריך לאירוע חברה הכי מרענן ב – LAKE TLV נשמח לראות אותכם איתנו.

ימי גיבוש - סקי מים בכבלים

בתוך האגם פועל מתקן מיוחד לסקי מים בכבלים, מהמשוכללים ביותר בעולם. אלפי אנשים מגיעים אליו מידי שבוע, חובבים ומקצוענים, כדי ליהנות מהספורט המהנה הזה, שמתאים לכל אחד (לכל מי שמעל גיל 9 ויודע לשחות היטב). לא צריך שום ידע קודם, לא צריך שום כישורים ספורטיביים, לא צריך קורדינציה יוצאת דופן. אנחנו נלמד את האורחים שלכם הכל מאפס.

יום כיף לקבוצות- לא רק סקי מים

הפעילות המהנה והייחודית הזו היא רק חלק מהחוויה. אצלנו באגם יש פעילויות לכולם. באירוע ניתן לשלב פעילויות נוספות יותר או פחות אקסטרימיות בהתאם לקהל האורחים: חתירה על גלשני סאפ, שייט בקאייקים, אבוב משוגע, מגוון של מתנפחי אקסטרים למים או לחוף, סדנאות למינהן, הופעות, נגנים ועוד…

המתחם עצמו מציע יום גיבוש מסביב לאגם

מסביב לאגם יש מדשאות רחבות, פינות ישיבה ואזורי פעילות ומנוחה. באתר יש כמובן שירותים, מלתחות ומקלחות, חדר משפחה לילד/ה החוגגים אצלנו, תשתיות מים וחשמל לכל צורך, קפיטריה לקהל הפתוח, ריהוט אלטרנטיבי ומגוון אפשרויות לעיצוב ומיתוג בהתאם לאירוע.

חבילות ומחירים למי כיף לעובדים

המחירים שלנו משתנים בהתאם לכמות האורחים, מועד האירוע, מגוון האטרקציות שתבחרו, תפריט האוכל, תפריט הבר וכו'.. ולכן, נשמח שתשאירו לנו פרטים ואנחנו נעביר לכם הצעה מהירה בהתאם לצרכים שלכם באירוע.

רוצים אירוע ייחודי, שמתאים לקהל מגוון ומספק המון אפשרויות לפעילות והפקה?
מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן!

 ימי כיף לעובדים הם אירועים או פעילויות מאורגנות שמטרתן לספק הנאה פנאי והפסקה משגרת העבודה הרגילה. הם נועדו לקדם מעורבות עובדים, להגביר את המורל ולטפח סביבת עבודה חיובית ומהנה.

אתר סקי מים בכבלים יכול ליצור יום כיף בלתי נשכח לעובדים על ידי הצעת מגוון של פעילויות כגון סקי בכבלים, וויקבורד, יוגה סאפ ואבובים. בנוסף, מתן מדריכים מנוסים, מתחם ענק של פעילויות ומנחוה, ציוד איכותי וסביבה בטוחה משפר את החוויה הכוללת.

תדירות תכנון ימי כיף תלויה במשאבי החברה ובמטרותיה. חברות מסוימות עשויות לבחור לארגן אירועים שנתיים או חצי שנתיים, בעוד שאחרות עשויות לבחור בטיולים רבעוניים או חודשיים. מציאת איזון המתאים לתרבות החברה ולהעדפות העובדים היא המפתח.

ארגון יום כיף באתר סקי מים בכבלים לא רק מקדם את החיבור והאחווה בין העובדים אלא גם מעודד פעילות גופנית והפסקה משגרת העבודה הרגילה. זה עוזר להפיג מתח, מגביר את המורל ומשאיר לעובדים זיכרונות מתמשכים.

עגלת הקניות
התחברות

עדיין אין לכם חשבון?

התחילו להקליד לחיפוש מוצרים

טוויסט בגלישה (באתר)

אנחנו בימים אלה מתחברים למערכת הזמנות חדשה ולכן המידע באתר להזמנות לא מעודכן. 

כדי לבצע הזמנה צרו קשר בוואטסאפ

דילוג לתוכן